czwartek, 25 listopada 2010

Kolczyki długie, szykowne

Takie długie kolczyki to jak terapia wyszczuplająca :) - wysmuklają szyję, wydłużają twarz a do tego zwracają na siebie uwagę. Minerały w towarzystwie srebra prezentują się elegancko i szykownie.


Agat mrożony, matowiony, w kolorze brudnego różu:




Kostki doskonałego, grafitowego hematytu:




Kula agat fuhsia i czarny onyks na prostej zawieszce:




Płatki korala naturalnego ze srebrem:




Ametystowe kule w tym układzie wcale nie zaokrąglają twarzy, tworzą podłużną formę:



Kostka kryształu lodowego na długiej zawieszce:




Miedź w drapieżnej odsłonie:




I znowu... kostka, tym razem ciemny granat Noc Kairu:




Kolega powyższego, ale w karmelowym brązie - piasek pustyni:




I ten "do wszystkiego" - czarny onyks:

9 komentarzy:

  1. swietne :) dlugie i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :)
    Masz rację, plecionki są bardzo pracochłonne, ale dziś już nie wystarcza mi "Swarovski na biglu" - choć bywa piękny, i klientkom trzeba go również zapewnić, ale jednak to nie to samo uczucie, kiedy można się wyżyć na splataniu i kombinowaniu... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię takie proste rzeczy. Jednak wolę sobie kupić gotowe wyroby, bo przynajmniej są dokładnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kostki kryształu lodowego są super, fajnie by było jakiś zegarek do tego dobrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wyborna biżuteria. Myślę, że znakomicie będzie się z nią komponować złota bransoletka, ubóstwiam takie połączenie kolorów. Ja pół roku temu kupiłam swoją bransoletkę w sklepie Kingy i jestem bardzo zadowolona! Polecam ten sklep, mają bardzo dobrą jakość i bardzo dobre ceny: https://kingy.pl/zlote-celebrytki-29

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szykowne kolczyki i muszę powiedzieć, że właśnie podoba mi się również ich prostota. Ja jestem zdania, że dobrze jest używać odpowiednich zakończeń https://pl.silvexcraft.eu/41-zakoczenia które nadają odpowiedniego charakteru naszemu całemu dziełu.

    OdpowiedzUsuń